Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

20/01/2014

32 tahun 2 hari.

alhamdulillah



masih dipanjangkan usia dan mampu menulis entry ini lagi.
happy (belated) birthday, dear me!

untuk pertama kalinya dalam sejarah, saya tidak ingat tarikh 18 Januari adalah tarikh hari lahir saya. hadiah yang paling "indah" adalah saya mendapat advanced birthday gift dari bibik 2 hari sebelumnya dan saya dengan ini secara rasmi adalah maidless.

:)

entry kali ini saya sudah letih mahu bercerita pasal bibik. cukuplah saya katanya, sabar saya juga ada batasnya. mungkin tempoh 4 tahun sudah cukup menjadikan dia besar kepala dan naik lemak. wallahuaklam.

kalau nak ikutkan hati - dah tak larat nak layan kerenah bibik yang macam-macam. bayar gaji mahal, kerja di rumah yang sekangkang kera sahaja, masalahnya bertimbun-timbun. kalau aku kaya macam lagu Awi Rafael tu memang sah-sah berenti keje, buat rumah macam centre for Lope, panggil the best therapist datang rumah every day.

kalau aku kaya ... :p
takpe, Allah has a better plan for us. in sha Allah. in Allah, we trust!

So..

kalau ada sesiapa yang kenal agen pembantu rumah yang boleh dipercayai - meh share dengan saya. 

tak pun, kalau ada orang-orang kita yang disekitar Putrajaya ni nak kerja datang hari waktu pejabat untuk tengok-tengokkan Lope - lagiii saya suka. Contact saya ye. 

Thank you :) 

1 comment:

Miss Layaleya said...

Happy Belated Birthday Kak Put.. May Allah Bless U.. Sabar byk2 ye..