Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

18/02/2013

Rindu rambut panjang Obiya!

Bila tengok gambar-gambar ni, rasa rindu pulak nak Obiya rambut panjang semula.


 Ini gambar masa photoshoot dengan Bibik Kasro. 
Cantik rambut Obiya masa ni. Taken on July 2012.


Muka cheeky giler.
Geramnye!

Bam-bam girl.
Pergi kenduri Katik tapi dia over nak pasang kipas sebab panas. 
Haish! Diva.

Ini gambar mama yang bam-bam :p
Tengok pony-tail Obiya.
Comel weh.

Ini pun comel.
Sudahlah mama.
Meroyan nak anak rambut panjang balikkk~*

Gambar paling ayu pernah ada.
Kalau sekarang ni suruh senyum-- semua over!
Masa ni macam Obiya slim sket, kan? 

Tapi, bila tengok balik gambar-gambar kat bawah ni, rasa tak nak pulak dia rambut panjang!

Gambar ni dia lari sebab tak nak sikat rambut.
Mama umpan dengan lolipop baru datang dekat.
Drama sangat.

Ini pun sama, berlakon menangis dalam kereta sebab tak nak sikat rambut. 
Penuh dengan drama!

Paling tak leh blah - gambar ni.
"Ya jadi antu akan mama.."
[Phia jadi hantu makan mama]

Sebab paling scary la konon.
Pffft.

Bila rambut-rambut Obiya serabai jungle macam tu, rasanya gambar nilah paling mendamaikan. Mama lurut-lurut rambut dengan tangan pun takpe. Obiya nak lari lintang pukang pun takpe, sebab boleh baiki rambut anytime ;)


:)