Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

30/12/2011

Matlutfhi90 - rokok dan kopiah

Korang kenal ke sape Matlutfhi90? 

Well, saya pun tak kenal. Apa yang saya tahu dari apa yang saya tengok kat youtube tu, dia ni student lagi belajar kat oversea. Maybe kat Australia kot. Matlutfhi90 ni banyak buat video yang orang kena berfikir.

Rokok dan Kopiah ni salah satu video yang dia buat. Saya tak tahu dalam real life, memang si Matlutfhi ni ada adik down syndrome ke tak, tapi dalam video ni, jalan ceritanya menggambarkan macam mana kepercayaan itu wujud.



Part touching masa dia focus kat adiknya Syafiq tu. Allah lakukan semuanya dengan alasan. Korang tengok lah video ni. Tengok dan fikir. Rasanya, approach dia sampai kat saya.


belief without rational - blind
rational without belief - empty


something to ponder, kan?


Till then, take care.

2 comments:

My Aisy said...

yup...mula2 cam tak faham sangat...bila dah last2 tu baru faham...video nih wat org fikir...

Pnut said...

put-lutfi tader adik macam tu rasanya.. tu video dia je.. tp dia memang awesome.. akak minat gilak kat dia..ahahahha