Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

23/11/2011

Kerja Seni by Obiya

In case korang tak tahu, Obiya umurnya baru 2 tahun 9 bulan. Oh ye, dia bukan 3 tahun juga bukan 4 tahun. Badan dia memang manthappp menurun Abahnya (hekhek) :P Semalam, kali pertama saya ajar Obiya dengan proper macam mana nak gunak kamera kat BB saya yang ciput tu. Hari ni, saya nak kongsikan hasil tangan gempal yang snap gambar dengan menggunakan handphone ciput mamanya.

Dinner Obiya @ 22/11/2011. Ini sebijik meniru Mama sebab saya suka capture food :P

Bunga Telor yang Tok bagi untuk Obiya

Lappy mama tengah busy baca timeline :-)

Zebra stripe - seluar mama


Mama 

Mama lagi. Rambut ribut-ribut itu satu seni :P

Telinga pinky yang Obiya pegang. Saya pernah ambil gambar macam ni. Mungkinkah dia meniru gambar yang Mama ambil eh?

Pinky - Obiya's best friend



Bear ni namanya Pinky, best friend obiya. Pegi Alamanda pun bawak tau.

Anything in pink is pretty - Obiya

Collection Obiya

I like this one. 


Untuk seorang budak berusia 2 tahun 9 bulan yang ambil gambar, saya rasa gambar-gambar yang Obiya capture ni ada nilai artistik. Okey, mungkin mamanya berlebihan memuji tapi saya nak tengok 10 tahun dari sekarang, saya yakin darah seni ada dalam diri Obiya. Btw, banyak lagi kerja seni oleh Obiya ni kat rumah especially di dinding-dinding rumah :P

So, kita tengok 10 tahun akan datang ye ;-)

1 comment:

Mama Likha said...

hihihi.. not bad lah tu put..... mcm mektok jgk pun.... ohh, mmg zte bru thu obiya 2y9m.... ;)