Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

21/10/2011

Perhatian Kepada Azatie Sayang

(Sticky Post Sehingga 22 Oktober 2011 jam 11.59pm)

Semalam saya sudah mengumumkan pemenang untuk GA My.Little.Secret dengan kerjasama Fisher-Price. Walau bagaimanapun, sehingga ke hari ini, salah seorang pemenang Segmen Tiga - Pemenang Tempat Kedua : AzatieSayang masih belum menghubungi saya. Memandangkan saya perlu mengemukakan senarai nama pemenang selewat-lewatnya esok kepada pihak sponsor, maka saya memberi peluang untuk AzatieSayang menghubungi saya menerusi email seperti di dalam entri INI sebelum/pada 22/10/2011 (Sabtu) jam 11.59pm.



1 comment:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam puteri Nuur,maaf diatas kelewatan menghtr detail trsebut,terima kasih diatas ingatan trsebut.atie dah htr detail tadi ..(azatie_sayang7071@yahoo.com.my).semoga telah diterima .