Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

28/10/2011

Jom Ganyang Aedes!!!

Selepas Encik Bubu kena demam denggi macam saya ceritakan dalam entri yang lepas, saya rasa saya perlu sebarkan kempen pasal Jom Ganyang Aedes ni sebab saya tak nak orang lain pun terseksa macam Encik Bubu juga yang badannya lemah-lemah dan 4-6 kali sehari diambil darah dari badannya dan dimasukkan air. Seksa!


Saya tengok ada kempen Jom Ganyang Denggi di website www.gayahidupsihat.my terus rasa nak share kat sini. Mencegah lebih baik daripada mengubati. 



Klik SINI . Ada Quiz yang perlu korang tengok. Quiz ni akan membantu kita memahami apa itu Aedes dan Denggi serta cara pencegahannya.










No comments: