Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

20/05/2011

NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™

Menjadi orang yang terawal merasai NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ di majlis pelancarannya. Macam mana saya mendapat jemputan? Sebab saya salah seorang blogger Advertlets saya diberi kelebihan menyertai event macam ni. Juga, saya berterima kasih pada Melannie yang memanjangkan jemputan inipada saya dan tak lupa juga pada sisters - Dee, Abs dan Asmak yang sama-sama hadir. Pelancaran NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ telah berlangsung dengan jayanya pada 20 Mei 2011 yang lalu di Sunway Giza.

orang kuat Nestle


berjaya dilancarkan - NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™


antara rakan media yang hadir

saat yang dinanti - rasa aiskrim NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™

bercerita mengenai NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ ianya dihasilkan daripada resepi yang baru yang lebih lazat berkrim dengan perasa kacang pekan yang dimuatkan dalam kon gelap, diselaputi lilitan coklat nipis dan ditaburi kacang badam tumbuk di atasnya.

*** dapat bayang tak macam mana? ***
Okey, ini macam rupanya


rasa yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. saya sendiri tidak gemarkan ais krim yang manis sangat teapi NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ segalanya sempurna dalam kunyahan pertama saya. Tak percaya? Cuba sendiri dan sila serang kedai berdekatan dan dapatkan NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ anda sekarang dengan harga RM2.80 sahaja. Bukan itu sahaja, anda juga berpeluang memenangi hadiah bernilai sehingga RM57,000 hanya dengan menyertai peraduan NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ What’s Yours Contest dengan klik LIKE terlebih dahulu di sini dan sertai sekarang.

Bercakap mengenai hadiah, Pelancaran NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ yang baru ini juga memberi tuah kepada Abs, Dee dan semestinya Asmak yang menemani saya ke majlis pelancaran ini. Abs dan Dee masing-masing berjaya mendapatkan 2 x Sunway Lagoon All Access Passes dari pihak Nestle dan tuah Asmak bersama baby barunya sebab...

Asmak menang iPad!

the sisters yang happy!

selepas itu kami dijemput untuk menjamu selera di Fullhouse bersama dengan rakan media yang lain. Pernah tak saya cakap dulu bahawa makanan yang melibatkan lamb adalah makanan yang terbaik di dunia? Oh yes, hari tu juga ada lamb!

Fullhouse


Kali pertama jumpa Melannie Hwa selepas tiga kali join aktiviti Advertlets.

Linkgroup photo dengan Advertlets blogger ;)

Jangan lupa singgah juga di entry NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™ oleh Melannie Hwa.Link
Terima kasih Advertlets dan NESTLÉ DRUMSTICK® Almond Thrill™

No comments: