Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

10/04/2011

#Day 20: The meaning behind your blog name

my little secret adalah sebuah rahsia kehidupan saya bergelar seorang ibu. saya tidak tahu bahawa menjadi seorang ibu adalah suatu pengalaman yang berharga. Berkahwin, mengandung, menjadi ibu, membesarkan mereka adalah sesuatu yang indah. Melihat segala macam perubahan mereka dari sekecil anak itu dilahirkan dari rahim saya dan kini melihat mereka mampu ketawa dan bercakap.

pengalaman ini sangat berharga dan saya mahu terus membaca catatan ini sampai bila-bila dan anak-anak saya kelak mengetahui siapa mereka.

there you go, my little secret.

2 comments:

insan kerdil said...

...terima kasih atas kesudian berkongsi 'ur little secret' dengan yang lain sehingga kini....dan semoga ianya dapat dimanafaatkan....dengan cara yang tersendiri....:D

ketentuan Allah adalah rahsia Allah....

wallahu'alam...

ICAZIESYIRA said...

Baca entry macam ni pun nak sedih. alahai teruk betul :(