Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

09/04/2011

#Day 19: A picture of something you want to do before you die

saya tak ada gambar itu

kenapa tak ada gambar itu?

sebab something yang ingin saya lakukan sebelum saya mati adalah untuk melihat Lope saya mampu berjalan, berfikir dan menjadi seorang yang mampu menguruskan dirinya sendiri. dimana harus saya google gambar itu?

berusaha, berdoa dan bertawakal untuk anak ini

3 comments:

~conangirlz~ said...

comelnyeeee Lope.. :)
semoga Lope membesar dgn sihat.. :)
suke tgk senyuman hensem boy nie..
^ ^

ICAZIESYIRA said...

bezaaaaa betul muka dia.dulu jambu sekarang macho!

Bicara hati ibu aisya said...

Comelnya lope :)