Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

04/04/2011

#Day 16: Short Term Goal For This Month


Saya merupakan seorang pekerja yang bermasalah dengan kedatangan ke pejabat.
*confession*

Bukan sebab saya suka tuang kerja, tapi saya jenis yang lembab di waktu pagi, bersiap dan bangkit dari tidur membuatkan saya datang ke pejabat sering lewat. Bila di pejabat, alhamdulillah saya bekerja dengan OK sehinggalah jam 7 petang pun takpe. to conclude, i'm not a morning person.

So, this month of April, i promise by akhir bulan ni saya akan publishkan punch card saya ke pejabat. Sangat thrill ni sebab punch card saya sure akan bermake up dengan kedatangan merah 4-5 kali sebulan :P

positif! positif! positif!

4 comments:

nifalnin... said...

caiyok caiyok... heheheheh... kite serupa la put... niza pun slalu gak lambat dtg opis... last yr 24x niza masuk lewat... wakakakkkaak...

Puteri Nuur At-Terawis said...

niza, put kalau diikutkan banyak sangat2 kot dalam setahun . :P try utk bulan april dulu tgk mcm mana ;)

ICAZIESYIRA said...

Good luck put. kalau punch card hitam sume tak cantik la :D

Puteri Nuur At-Terawis said...

ica, dah dapat secalit kaler merah semalam :P