Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

03/03/2011

Senyumanmu satu azimat

Megat Idris Naquiyuddin is the best thing ever happened to me

Bukan saya menidakkan kelahiran Obiya 2 tahun kemudiannya melengkapkan kehidupan sebagai seorang ibu, tetapi anak yang menjadikan saya seorang ibu untuk kali pertamanya 'lain' sedikit rasanya. Tambahan, si anak adalah anak istimewa. Membesarkannya selama hampir 4 tahun ini mengembalikan saya ke alam persekolahan kerana saya kembali belajar bagaimana untuk membesarkannya, mendidik dan bersabar dengan kelainan yang ada padanya yang menjadikan dia seorang istimewa.

Anak istimewa inilah yang mengajar saya tentang segala erti kasih sayang seorang ibu yang tiada henti. Jika tidak kerana dia, saya sendiri tidak tahu begini rasanya menjadi ibu. Sumpah, sangat indah walau banyak masa, tenaga dan pengorbanan yang perlu dilakukan namun dengan hanya memandang kepada satu senyuman ini, segala kepenatan dan keletihan itu terbang pergi.

Senyumanmu satu azimat!

Lope bersama Abang Jue dan Abang Zul Adz

Terima kasih kerana memberikan pinjaman terindah ini untuk disayangi. Tiada apa lagi yang mahu saya pohon selain memberikan kesihatan yang sempurna untuknya, dijadikan anak yang soleh yang sentiasa mendoakan kesejahteraan orang tuanya dan menjadi hambaMu yang baik.

senyum untuk mama :)

3 comments:

umi aiz said...

yup..senyuman lope sgt manis.. sejuk mata memandang..moga lope sentiasa sihat & cpt dpt jln, love his smile...

nasaoji said...

cayang lope!..

sihat + ceria2 selalu ya.

Mama Kembar 3 said...

cute! mahal tu senyum tu ;-)