Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

20/01/2011

Terima kasih

18 Januari akan menjadi satu tarikh yang istimewa untuk saya, kerana pada tarikh itu saya dilahirkan ke dunia ini. Terima kasih kepada Allah yang masih memanjangkan usia saya ke angka seterusnya. Terima kasih Cik dan tak lupa Arwah Aboh saya yang membawa saya ke dunia ini, seterusnya menjaga dan mendidik hingga saya menjadi manusia di hari ini.

18 Januari juga sangat istimewa kerana di hari ini, saya menerima banyak ucapan dan doa. Tanda ingatan dari keluarga/sahabat/kenalan juga saya terima bertalu-talu di Facebook. Ada juga yang menghubungi dan ada juga SMS/BBM. Terima kasih :)

Sebahagian daripada mereka yang membuatkan saya tersenyum dengan ucapan ringkas mereka namun jauh bermakna.









Dan, entry istimewa di blog mereka untuk saya :)

Namun ada juga yang kasi reverse psychology treatment di hari istimewa saya dengan buat-buat deactivate the whole day dan wish keesokan harinya ;) walaupun korang wish esoknya dan hilang sedikit serinya, Kak Put tetap sayang korang!

It was them :P

Terima kasih semua.

Ini adalah permulaan yang baik untuk saya dengan menggunkan version 2.9 dan berharap dengan versi ini saya akan menjadi semakin baik berbanding tahun-tahun sebelumnya.

1 comment:

ieda said...

happy belated birthday...