Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

10/01/2011

Teman menangis...

... susah dicari :'(

bila saya down...

saya tahu hanya orang yang menyanyi seirama dengan saya sahaja tahu apa dan bagaimana perit rasanya. terima kasih kerana dalam liku-liku hidup yang sangat panjang dan mencabar ini, saya ditemukan dengan orang-orang yang mengajak saya berdiri semula apabila saya terduduk dan menangis. bila saya bangun semula, saya tahu saya semakin kuat dan lebih bermotivasi dari saya yang sebelum ini.

terima kasih Jiey untuk entri ini
Celebrate The Hard Work Of Being A Mother To A Special Children

You make my day!

1 comment:

ICAZIESYIRA said...

Ye la
ica turut dapat semangat bila baca entry jiey :D