Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

13/12/2010

Sepetang Bersama Megat Jr. dan Tuan Kecil

Entri sebelum ini sengaja saya bercerita mengenai Puteri Jr. sahaja. Tidak langsung saya bercerita mengenai Megat Jr. Bercerita mengenai mereka ada masanya mereka berdua berada didalam 'liga' yang berbeza sebenarnya. Menjadi seorang abang, dilahirkan dalam keadaan yang istimewa membuatkan Megat Idris Naquiyuddin sentiasa bertakhta dihati saya. Malah, dia adalah keutamaan saya didalam kehidupan. Udara yang saya sedut setiap hari tidak akan sempurna tanpanya disisi. Pinjaman dari Allah ini sesungguhnya sangatlah indah untuk saya hargai dan insya Allah, saya tidak akan mensia-siakan dia.

Sabtu lalu, setelah berjanjitemu dengan Jiey, saya melusur ke KLCC Park ditemani dengan Mimin. Encik Bubu tidak turut serta. Katanya ingin 'bertafakur' dirumah seorang diri tanpa gangguan. Saya biarkan saja. Hujung minggu begini adalah hari untuk bersama-sama anak. Hari untuk membawa mereka keluar dari rumah kecil kami ini. Tidak banyak yang saya ingin kongsikan, cukup sahaja saya gembira dapat bertemu dengan Rayyan Arif dan bangga melihat kaki kecil itu melangkah demi langkah. Insya Allah, suatu masa nanti saya akan melihat Megat Jr. pula melangkah sebegitu.

The only gambar yang ada mereka bertiga :)

Mereka berdua anak istimewa yang berlainan sifatnya.
Saya sukakan Rayyan Arif yang obses dengan kipas ini.


1 comment:

Min said...

mereka memang comel...