Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

22/12/2010

Kalau dah namanya budak...

Sebut saja kena pegi outstation, sebolehnya mengelak untuk pergi melainkan terpaksa. Atas tiket 'terpaksa ku terima' saya pergii juga dengan membawa Megat & Puteri Jr. Perjalanan dari Putrajaya ke Kuantan yang diselubungi hujan bukanlah perkara yang seronok bagi saya. Tiba lewat malam di Hyatt Regency Hotel ibarat seperti kehilangan semua tenaga yang ada. Perjalanan yang memakan masa hampir 6 jam dengan mengharung massive traffic jam sebab hari Jumaat dan hujan memang memenatkan. Nasib bukan saya yang memandu, tetapi mereka dua beradik dalam kereta asyik menangis dan tak henti-henti ingin duduk bersama mamanya.

Seharian hari Sabtu, saya habiskan kerana bekerja. Hari Ahad sahaja yang mampu saya luangkan bersama Encik Bubu dan anak-anak kesayangan. Seperti dijanjikan, saya membawa mereka ke kolam renang. Kalau dah nama budak, pandang air je, terus mahu mandi.

Anak dara dengan Abah :)


Muka sama

Ini pula si anak teruna saya bila bertemu air. Kakinya tak henti berkalih dengan air. Mulutnya tak henti menyebut 'mama' dan 'obiya' semasa dalam air tanda kegembiraan.



Peminat Megat Jr :)

Bila dah penat. berhenti sekejap. Bila saya dah nampak dia menggeletar, saya paksa Megat Jr. naik.


Berehat sekejap sampailah saya tengok jari jemari dah kecut terus saya ajak balik ke bilik



Si Bibik sempat singgah depan x-mas tree minta nak bergambar dengan budak-budak. Layankan aje.

Ini muka orang tak puas hati dipaksa naik dari dalam kolam. Next time Mama rendamkan lagi ye.


No comments: