Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

15/11/2010

Rupa manusia di batang pokok

Lihat gambar ini. Encik Bubu snap gambar ni pada Sabtu, pada jam 11.30 malam semasa saya dan penduduk Kampung Tanjung Bendahara, Alor Setar sedang gigih berusaha mencari dan mengesan anakanda Awwab Hakimi yang masih lagi belum dijumpai.

Sekali imbas, tiada apa yang ganjil saya perhatikan. Sehinggalah saya zoom gambar tersebut. Perhatikan anak panah itu.

Saya sangkakan hanya pada mata saya ianya terbentuk. Lalu saya minta Encik Bubu lihat dan berpuluh pasang mata lagi melihat. Sah! Mata saya tidak silap. Memang pokok itu mempunyai seraut wajah yang sedang bengis. Selalunya, saya cuma lihat didalam cerita kartun sahaja gambaran muka di sebatang pokok. Jika orang lain yang menangkapnya, mungkin saya cuma akan berkata helah semata-mata, namun apabila paparan ini di kamera kami sendiri, i',m out of words.

Masya Allah. Segala puji kepada Allah yang menciptakan segala hidupan di dunia ini.

5 comments:

ICAZIESYIRA said...

tiba-tiba teringat KRU jadi pokok dalam cerita magika.hehe. subhanallah

eMMe said...

nasib baik, pokok tu tak kejar put, hehehe....

LiLy KnoTWiSe said...

scaryy face!

Princess Nur said...

Allahuakhbar..dh upload kt fb ke sue pic ni?

BUNGA said...

subhanallah!