Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

05/09/2010

Episod 4 : Iftar Bersama The Megat Ramli's

18 Ramadhan, berbuka puasa dengan abang-abang dan kakak-kakak. Sangat seronok bila kami ramai-ramai sepakat nak buat ala-ala potluck aje dan lokasinya adalah dirumahku. Selaku host, tidak banyak yang saya sediakan. Sekadar Sayur Kailan Ikan Masin dan Tempoyak Udang Masak berserta minuman sahaja. Abang-abang dan Kakak-kakak datang membawa banyak makanan. Yong dengan Gulai Ikan Tongkol, Nyah dengan ayam percik, Andak dengan sate Sup Urat Keting dan kemunculan Wanteh secara tiba-tiba dengan sup ayam olalalalnya.

Seribu kali sayang, semua gambar makanan tiada dan tidak sempat dirakam. Sebabnya, saya tersangat busy di dapur dan melayan keletah anak-anak dan dicampur dengan kegembiraan yang melimpah ruah dikelilingi oleh abang-abang dan kakak-kakak tersayang. Cukup. Lengkap. Sempurna. Sebenarnya, malas nak bercakap banyak. Saya tampalkan saja wajah-wajah mereka yang sebahagian dari jiwa saya.

Mother and daughter :D

The Bibiks ; tulang belakang saya

Gossip's girl ;)

Yong : senyum sememeh :)

Ayah Nyah mengetuai PS3 dan Uno dan Monopoly kanak-kanak

The pinkies :)

Puteri Jr. yang tiba-tiba jadi 'anak Wanteh'

my eldest bro - taiko

posing untuk my.little.secret

father and son

Tengah fikir, ada tak nanti suasana macam ni bila Aidilfitri menjelma. :(

No comments: