Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

18/08/2010

TGIF on Wednesday

Kami tercampak disini ;)

Sebelum bulan Ramadhan menjelang hari tu, saya tiba-tiba teringin nak makan steak. Kepada Encik Bubu saya sampaikan hasrat hati dan bagaikan pucuk dicita ulam mendatang, Encik Bubu bersetuju terus untuk membawa saya. Tambahan pula, sudah lama kami tidak keluar dating berdua. Pada mulanya saya merengek teringinkan ribs dari Tony Roma's tetapi apabila terfikirkan lokasinya yang bukan dekat dengan Putrajaya saya bantutkan sahaja niat hati kerana outlet yang paling dekat pun terletak di Sunway Phyramid. Dalam kadar kenderaan yang berderet di jalanan di sepanjang LDP, saya tak rasa ianya sesuai untuk kami meredah.

Maka, terdamparlah kami di kedai makan ini yang terkenal dengan hidangan steak yang terbaik. Ini bukanlah kali pertama saya makan direstoran ini tetapi di cawangan yang berbeza. Setahu saya, cawangan ini adalah yang agak baru dibuka. Dilihat pada menunya semuanya sama. Harganya juga sama. Kami suami isteri juga membuat pesanan regular seperti biasa.

Ini yang kami pesan.

Mushroom soup

Chicken wing

Bubu's steak

Shrimp salad

My lamb chop

Segalanya sedap dan bulan puasa ini buat saya makin teringin nak makan lagi. Starving!

3 comments:

el-bodent said...

Saja nak menduga iman aku....telan ayaq lioq la....

Puteri Nuur At-Terawis said...

Bodent,
Mendera diri sendiri jugak sebab tgk gambar ni :P

iCaLoVeZiE said...

adoi... terseksa jiwa dan raga. bakul juga.hehe