Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

02/06/2010

Project Alpha - Kami menang!

2 minggu lalu, saya dimaklumkan oleh Nuffnang bahawa saya merupakan salah seorang pemenang harian di minggu ke-4 dan selepas itu, Jujue juga kegembiraan kerana dia diumumkan sebagai pemenang harian di minggu ke-17. Oleh itu, kami sepakat membawa berkat dengan gigih pergi untuk redeem hadiah yang dijanjikan.

Oh, akhirnya kami sampai ke sini!! Sumpah saya memang buat google maps untuk beberapa kali, almaklumlah orang Putrajaya masuk KL :p Saya ke sini bersama Jujue dan Fahiya, partner yang sungguh setia menemaniku :)

Muka kanak-kanak girang menang hadiah :) Saya wakilkan berry saya je masuk dalam gambar ni, tak kuasa mak nak berposing sebab masa ni mak tengah lapar sangat-sangat dah (kami keluar waktu makan tengahari)

Dan, inilah yang kami dapat..

Terima kasih Nuffnang!
Terima kasih ruumz!
Terima kasih Adidas!

2 comments:

alyyani said...

best nye hadiah yg dimenangi. congrats put. besar tak office nuffnang tuh?

ann @ hatiberbunga said...

wah.. tahniah! tahniah!
cantiknya adiah...