Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

25/05/2010

Sabtu saya

Sabtu lalu, saya meneruskan pencarian mencari kasut setelah pencarian pada hari jumaat bersama Jujue, Fahi dan Kak Rafid tidak berhasil. Kali ni, dapat ladies day out dengan Cik dan Yong. Juga tidak dilupakan Sophia pun ikut sama. Memandangkan Cik memang nak cari kasut HP, saya juga membawanya ke KLCC. Terasa sungguh rock sungguh kasut paduka bonda saya. Hasilnya, 4 pasang kami borong dari sana. Yong sengaja membeli kasut dan size sama seperti saya *saje dengki dengan i*

Sepanjang di KLCC, Sophia tak mahu langsung berenggang dengan saya. Bila saya meminta dia menunggu saya yang ingin mencuba kasut, berguling-guling di atas lantai jadinya. Aduh, malu saya. Menyesal jugak berjalan tanpa Bibik ni. Dari HP kami ke Toys R Us, dalam misi yang sama dengan Encik Bubu, mahu mencarikan learning/study table untuk Idris.


Namun, hampa. Sudah jenuh saya menjelajah mencari meja yang sesuai untuk Idris, 3 buah Toys R Us dah ku cuba, namun semua tak ada. Dari KLCC kami ke IJN, menziarahi Ayah Mat pula. Saya menyerahkan keadaan pada takdir apabila semua pakar perubatan mengatakan counting days sahaja. Allah itu Maha Berkuasa, insya Allah, saya doakan yang terbaik sahaja untuk Ayah Mat.

No comments: