Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

03/04/2010

Hari Sabtu Tanpa Kak Raw

(Hari yang agak janggal untuk kami sebab boleh bersantai-santai dirumah!)

Tiba-tiba rasa bersalah sangat dengan Idris. Sepatutnya hari ini perlu membawa Idris ke Gedangsa, bertemu dengan Mak Rawnya, tetapi di atas kecuaian, kepenatan dan kekhilafan saya, kami tidak ke sana hari ini. Terlajak tidur sehingga mendengar azan Subuh dari surau berdekatan rumah baru terjaga. Oh, maaf Idris. Semalam pulang lewat, tetapi seronok berjumpa dengan 'keluarga' kami di rumah Zali dan Ida. Terima kasih yer, jemput kami makan.

Idris yang sentiasa baik bila dibawa berjalan-jalan

Sewaktu bertemu semalam pun, sudah ada sakat menyakat esok tak bangkit pagi untuk ke rumah Kak Raw, rupanya betul terjadi. Idris nampak kelegaan pagi ini, dia tahu tiada sesiapa yang akan membungkusnya. Melihat dia gembira, surut sedikit rasa bersalah yang menjalar dalam hati. Ini beberapa gambar yang sempat dirakam semalam.

Bakal menantu?

Bila adik beradik bertemu :)

Ibu-ibu dan anak-anak

Ayah-ayah dan anak-anak

Makanan yang kami licinkan dengan jayanya

Dikesempatan kali ini juga, baru sempat bersoreh panjang sket dengan Ayu dan Shah. Terdahulu dah jumpa dengan diaorang, tetapi tak sempat berbual panjang. Cakap punya cakap, kami 'serumpun' rupanya. Bolehlah speaking bahasa kita yer :) *Jiey, tamboh sore lagi mek kelate ni*

Tuan rumah yang ramah menjamu kami makan. Tak sempat nak snap gambar Opahnya :)

Kami minta beredar bila superkid masing-masing sudah terlena di atas pangkuan. Kalau ikutkan hati, mahunya panjang lagi kami berbual. Setiap kali peluang berjumpa, rasa macam tak pernah cukup masanya. Terasa rindu dihati tak berjumpa dengan Irfan, Habib dan Ian.

Aduh, menghitung hari untuk ke TS! Masa, cepatlah bergerak ke hujung bulan :)

1 comment:

Mayyonnizz said...

ehhehe...guano demo?? :P