Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

28/01/2010

Suprise!

Semalam, saya tidak ke pejabat. Alasannya, Idris dan Sophia sekarang sedang batuk, selsema dan berkahak. Keadaan makin bertambah buruk kerana Idris mempunyai asma. Semalaman saya menunggunya untuk tidur. Dia merengek tak henti-henti, nafasnya tercungap-cungap, naik dan turun. Saya tidak mahu mengambil risiko membiarkan mereka lelah sebegitu, oleh itu saya mohon cuti kecemasan dari boss. Berulang kali saya ke Klinik Mediveron berhampiran dengan rumah, mengambil nebulizer untuk mereka dan aktiviti pekik memekik dan tangis berpanjangan menghiasa suasana klinik.

Malamnya, saya berbuku muka dengan Fahiya. Dia teman saya di pejabat, PA kepada boss besar kami. Katanya sesuatu menantiku dimeje kerjaku. Hemahku, membayangkan kerja yang bergunung. Hari ini, sewaktu saya tiba ke pejabat, ini yang menghiasi mejaku!

Oh! Saya suka. suka. suka. Makin berseri mejaku dengan kehadiran bunga ini.

Abaikan meja yang bersepah sana sini, kalau kemas ertinya saya tidak bekerja :P

Bukan itu sahaja, ini juga menjadi habuan saya dipagi hari ini.

Dari bake.me.cupcake yang sungguh sedap! Seperti biasa, saya dan partner in crime akan makan selahap mungkin :P

Terima kasih yer Cik Fahiya, rasanya kalau tetiap hari adalah hari lahirkan best. Tiap-tiap hari dapat hadiah. Huhuhu~*

I olls, terima kasih noks :) Nak bunga lagi
*sambil-sambil kasi hint kat Encik Bubu yang jarang-jarang je nak baca blog ni*

Hariku indah ~*

7 comments:

Ezzah said...

apa kata hntr seketui dua cupcakes tuh di tingkat 4 nihh..eheheheheh... ;;)

Min Min said...

rakusnya wajah dua org yg pegang cup cake tuh...

Miss Layaleya said...

OMG.. gambo sy yg buruk tu diletaknya..

anyway, ari ni sgt hepy sbb buat org lain hepy.. blanja org mkn adalah cara utk menyucikan hati.. tu kata Dato' Dr. Fadzilah Kamsah ^_*

~Puteri-Nuur~ said...

[ezzah]
cuppies ituw datangnya dari miss layaleya :) sila minta dengan dia :P

~Puteri-Nuur~ said...

[Min Min]
yabedabedu! kami memang pelahap :P

~Puteri-Nuur~ said...

[miss layaleya]
honestly, kamu nampak macam model iklan dalam pic tu, dan statement ini adalah ikhlas tanpa perlu dibayar rasuahnya.

^-*

eMMe said...

hey dude~
hepi belated busday,
mmg dah lame tak terjah ur blog
hepi hepi owez
muah~