Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

01/11/2009

Lalalalalala~*

Setelah sekian lama Encik Suami mengajak aku berkaroke, akhirnya, semalam aku keluar juga meninggalkan Idris dan Sophia di rumah. Kadang-kala, aku rasa hati suami juga perlu aku jaga. Kami tidak berdua, malah kami berlapan :)

Us ;)

Banyak lagu yang kami rosakkan. Encik Suami pula, tak habis-habis tergilakan mic. Banyak lagu-lagu yang dinyanyikan buat kami kehairanan, dari manakah sebenarnya suamiku ini datang? Semua lagu-lagunya lagu zaman dahulukala ~* But, saya suka lagu black magic women. HUhuhuhu~* Di sesi lalallala juga, Fahi, Ned, Ha & Minmin agak terkagum melihat saya bersemangat menyanyi :P hohohoho~* bila lagi nak melepas gian, kan?

Satu lagu yang buat menggetarkan hati saya sendiri. Lagu 'Terlalu Istimewa' dari Adibah Noor.

Ku tak tergambar wajahmu
Sinar mata itu
Lirik senyumanmu
Pesona yang membelai
Wajahmu bercahaya
Memberi bahagia
Tiap yang memandang
Hati jadi salju

(Korus)
Kau terlalu istimewa
Kasih dan sayangmu terpancar
Seikhlas tiada batasan
Terus membara
Terkilan rasa jiwa
Ingin ku lihat mu dewasa
Apa daya
Tuhan lebih menyayangimu

Ku pasti kau berbahagia
Duduk di sampingnya
Mendengar cerita
Sekadar rahsia

(Ulang korus)

Tak tertanggung rindu…
Mendengar suaramu…
Tawa mengusik jiwa…
Oh…

Tahu kenapa ia mendebarkan? Kerana saya tak mahu 'rasa' didalam lagu ini bertul-betul menghantui saya. Kisah si anak kecil yang dijemput pulang olehNya. :( Aduh...



Tidak sanggup kehilangan anak-anak comel ini. Ya Allah, limpahkanlah kesejahteraan ke atas mereka. Jadikanlah mereka berdua anak yang soleh dan solehah.


7 comments:

ieda said...

lagu terlalu istimewa ini juga sgt bermakna dlm kehidupan kami..the story behind it will come...maybe lambat sikit.

Jiey^Mien said...

Aminnnnn..
=)

Deelira said...

AMIN.. (*_*)

p/s : kakput,blog lama zue ada mslh.add yg baru deeliraz.blogspot.com

izzahazfar said...

sonok nyer ke karaoke...zah ni suami ajak g tapi masa je tak de...

nifalnin... said...

so sorry x dpt join.. fizu dah ajak tp x sampai hati nak tinggalkan anak2.. sebab, hr sabtu tu niza kena kejer kat pwtc.. ade event criminalise war.. klu x.. hurmmm.. selamat la mikropon tu ku baham... muakakaka...

puan.farah. said...

=)

amin~

Mr. J @ pengerindu.com said...

maksud yg mendalam dalam lirik kata lagu tu..

www.pengeRindu.com