Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

12/05/2009

Jiwa kacau

Lama tak blogging.

Bukan tak ada apa nak dikongsi, terlalu banyak, tapi sangat kekurangan ruang. Mencari kata yang sesuai tak sesenang yang aku bayangkan. Rasa bercampur baur. Penat, stress, kesian kat anak-anak ditinggalkan di rumah tanpa bibik bercampur menjadi satu.

Serabut!

Walau apa jadi, semua terapi Idris masih sempat aku penuhi walau terkejar ke sana ke mari setiap hari. Cuma OCCT je aku sengaja tak pergi, itupun selepas tragedi 2 Mei. Apa yang terjadi, cukuplah aku simpan seorang diri. Kesian Idris, satu hari aku 'lari'. Sendirian, berlegar ke sana ke mari sendirian. Bila pulang, terpandang sahaja wajah-wajah comel, hati jadi syahdu.

Maafkan Mama ye sayang..

Anak ini juga sangat comel. Berusaha menjaga dirinya sendiri, dan pandangan matanya sayu tiap kali memandang Mama mengambil Lope Idris ke dalam dakapan. Maaf Sophia, bukan Mama nak bezakan korang berdua, tak pernah pun. Bukan Mama tak sayang Sophia, tapi Lope Idris lebih memerlukan Mama. Ingat Mama pesan, nanti besar Sophia kena jaga Lope, kan?

Selalunya, kata-kata itu kita dengarkan pada anak sulong, kan? Takpe, takpe.. dua-dua anak Mama. Mama sayang korang. Sangat-sangat.

4 comments:

nasaoji said...

KAK PUT..moga sophia memahami mama nya,...

Min Min said...

be stronger sis...
itu je yg leh org kata...
moga segalanya berjln lancar n anak2mu memahami satu sama lain.....
aminnn.....

~Puteri-Nuur~ said...

[odah]
terima kasih, harap dia memahami

[min~min]
insya allah :)

.::Hamba Allah::. said...

cute seh ur baby.... secute mama dan papa dia...
lengkap rasanya idup putt bila dh ada baby idris n sophia
tahniah kerana menjadi seorang ibu yang kuat