Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

08/04/2009

Tagged : Profile Picture


1. Letakkan gambar profile anda.






2. Apa maksud gambar itu.



Gambar ni di ambil semasa aku mula bergelar ibu. Sangat treasure the feeling, I feel blessed. Anak yang di dalam pangkuanku itu adalah Idris, sewaktu usianya tak cecah 40 hari lagi.


3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?

Sengaja aku letak gambar ini, di site ini. *-*my.little.secret*-* baca la tag line dia, 'a life's journey of being a mother' - sesuai, kan?


4. Tag orang lain?


Nak pilih orang-orang baru dalam list blogger ku ini ;-)
Cik Min a.k.a froggy
Cik Zila a.k.a Oyeng
Puteri Manjer a.k.a Odah

2 comments:

nasaoji said...

sis, kt pun, tlah meng tag sis tau..tp, tag yg sis kc ni, bru je buat...smlm...hehehe..tengkui2..

~Puteri-Nuur~ said...

[odah]
tak perasan Odah dah buat, takpe2.