Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

13/04/2009

Kembali dan ingin pulang!

Hari ini, aku kembali semula ke sini. Seronok berjumpa dengan member-member di office, tapi bila terpandang wajah-wajah comel ini di screen E66, rasa ingin terbang pulang ke rumah..

Sophia - Pandang atas, mana Mama?

NAK BALIK! NAK BALIK! NAK BALIK!

Mama rindu Sophia....waaaaaaaaaa!

6 comments:

Leen Die said...

Put dah start keje ker?

~Puteri-Nuur~ said...

Dah :-) Ni pun kat office lagi. Keje banyak sangat :( Rindunya kat budak-budak tu..

Leen Die said...

huhu..biaslah tue put..sebab 2 bulan duk ngan dorang kan..leen pun masa tglkan Rayyan kat bbsitter nangis jer dalam 1-2 minggu pertama tue..waa tak sanggup woo..sampai tukar hp ngan hubby sebab hp hubby ada gmbr rayyan.huhuh..keje putrajaya kan?

~Puteri-Nuur~ said...

yep, putrajaya. kat MOHE. Leen?

kak ja said...

Kalau kja pun tinggalkan anak2 yg comey mcm tu, kja jd mcm Nuur..

Bg diri Nuur masa utk sesuaikan diri balik dgn rutin dulu..

nasaoji said...

sophia ni, muka cam abah dia...;)