Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

05/04/2009

Bencinta by Faizal Tahir

Selongkar punya selongkar, Makcik jumpa ini ;-) Baju yang FT pakai ini, Makcik pun ada sehelai :D Makcik tengah seronok dengar lagu baru FT, layan je...


| benarkan ku untuk berbicara | berbicara terus ke hatimu.. hatimu | hati yang penuh rasa ragu | jangan terus pergi tanpa mendengarku | hatimu jua, untuk kau terus berlalu, nanti dulu | berikanlah waktu untuk aku | untuk kamu | *** | ingatkah lagi waktu kau bersamaku | kaku aku melihatmu | lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu | aku cinta padamu | benci padamu | padamu| ***| ke tepi lihat ku berlalu | pasti itu yang terbaik untukku| tiada lagi mahu ku tahu | tentang hidup kamu | tentang mati kamu | aku tahu engkau tahu | apa yang mataku tahu | apa yang kau tunggu | mahu aku buka pintu | *** |ingatkah lagi waktu kau bersamaku | kaku aku melihatmu | lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu | aku cinta padamu | benci padamu | padamu|***|sakitnya aku membenci kamu | sakit lagi mencintaimu | dan aku pergi tapi kembali | benci aku mencintai dirimu| ku benci ... kamu | aku cinta ... kamu |*** | ingatkah lagi waktu kau bersamaku | kaku aku melihatmu | lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu | aku cinta padamu | benci padamu | padamu|

Song & Word : Audi Mok & Faizal Tahir ;-)

2 comments:

nasaoji said...

la...peminat FT ek...nak join minat2 la gak...

~Puteri-Nuur~ said...

[Odah]
Sangat minat ;-) die hard fan ni, since OIAM lagi.