Followers

disclaimer

Read at your own risk.

If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish.

04/07/2008

Good news..

Dua hari lepas saya MC. Bak kata Nad, MC hammer. Mulanya, memang badan rasa tak sihat sangat semenjak sebulan lepas. Rasa penat tak larat nak berjalan, selera makan ala-ala weng sket dan bila balik kerja, asyik tido je. Kesian Naquiyuddin, mama baring sebelah dia dan tido je while dia dok main-main sensorang.

So, hari Rabu on 2 Julai pergi jumpa doktor dengan niat nak menyogok untuk mendapatkan sekeping MC hammer sebab terlalu penat dan at the same time nak bawa Naquiyuddin dapatkan injection setahun. Bila pegi jumpa doktor, dia suruh buat urine test memandangkan aku ni dah kawin dan tanda-tanda tu menunjukkan kot-kot aku mengandung.

Keputusannya: Double-line @ positive!
Oh my god, im 5 weeks pregnant now!

Rasanya macam tak percaya. Memang selama ni, saya dan suami bukanlah merancang. Rezeki kami terima dengan hati yang terbuka dan dengan penuh rasa syukur. Memang selama ni saya tak nak merancang, serik rasanya menanti 3 tahun kedatangan Naquiyuddin dalam hidup kami.

Lepas dari klinik je, saya call Iskandar, ajak dia jumpa di Mc D Equine Park. Dia datang dengan tertanya-tanya, kenapa wife dia nak jumpa di Mc D. Setahu dia, wife dia ni tak suka Mc D. Benda pertama yang saya beri ialah Ujian Urine Test and he smiled. Tergelak besar and said 'we made it again'. Nampak sangat muka dia suka dan hepi. Lepas tu call Cik and Abah yang jauh di Fujriah.

Apa yang ada dalam rahimku ini adalah cucu Cik yang ke-15 dan cucu ke-2 Abah. Semoga semuanya selamat dan saya sangat-sangat hepi ni :)

7 comments:

NaD said...

Congrats Pn Puteri!! Am happy for u. Mintak2 la adik Naquiyuddin ni girl plak eh. Amin..

:: nuur-iskandar :: said...

Cik Nad

Terima kasih banyak2
Kalau dapat girl memang seribu rahmat, apapun i tak kesah Megat or Puteri, yang penting sihat dan selamat.

Amalina said...

Salam nur, waah berita gembira ni. amal tumpang sekaki gembira. tahniah!

:: nuur-iskandar :: said...

amal,
terima kasih sangat2
doakan semuanya selamat yer :)

Amalina said...

InsyaAllah:)

Baby Tiger said...

:)
congr8!!

:: nuur-iskandar :: said...

amal & anim,
thanks :)